Як це працює?

В основі будь-якого рішення лежить алгоритм. Задача має свій розвʼязок. Програма має свій код. Економічне рішення має своє обґрунтування. За кожною дією стоїть великий масив інформації, який треба обробити.
Сучасні діти вирослі у світі, в якому компʼютери є невід’ємною частиною життя. Їх використовують для просмотру відео, для навчання, для ігор, для… Так як же поєднати в голові у молодих людей моделі реального світу і той інструмент, який давно вже, здавалося б, досліджений?
Почнемо з того, що ми не радимо до 12 років знайомити дитину з комп’ютером. Як це можливо, спитаєте ви. Замість ігор на планшеті дайте дитині іграшки з натуральних матеріалів, логічну гру чи візьміть її у невеличкий похід. Замість мультиків перед сном почитайте разом цікаву книжку. А у навчанні використовуйте паперові посібники. Крім очевидної користі для очей, ви дасте дитині здоровий розвиток нервової системи.

Кілька фактів. Організації економічного співробітництва та розвитку провела дослідження, згідно якому залучення до освітнього процесу комп’ютерів не покращує результати навчання. Навпаки, як стверджують дослідники, постійне використання комп’ютерів у школах радше асоціюється з гіршими оцінками. Дослідження показує, що немає жодної країни, де б широке використання інтернету в навчанні призвело до покращення результатів учнів. Серед семи країн із найбільшим використанням інтернету в школах у трьох (Австралія, Нова Зеландія і Швеція) спостерігається «значне погіршення» читальних навичок, і ще в трьох (Іспанія, Норвегія та Данія) - навчальні результати мають ознаки стагнації. Те ж саме стосується результатів з математики. Натомість країни та міста, де інтернет в школах використовується найменше (Південна Корея, Гонконг, Шанхай та Японія), показують кращі результати з міжнародних тестів.

Тож для компʼютера знайдеться багато альтернатив - пригадайте своє дитинство. Діти, які привчені вчитися без комп’ютера, легше знаходять нестандартні рішення, краще мотивовані. А це вже наші спостереження.
Однак ігнорувати сучасний світ неможливо. Тому в старшій школі підлітки активно досліджують світ компʼютерних програм. У 9 класі вони будують перший простий комп’ютер за допомогою схем та простих реле. І після цього починають опановувати програми. І у цього опановування є важлива мета: показати, як комп’ютери можуть полегшити життя. Наприклад, розвʼязати задачу з економіки, мінімізувати затрати часу при складних розрахунках, які учні реально роблять, зробити просту гру в Power Point, щоб презентація не була нудною. Компʼютер стає інструментом, а не частиною життя. А життя залишається за його межами.
Все в житті дитини має відбуватися вчасно. І тоді живий інтерес до навчання збережеться на все життя. Адже досліджувати Exel набагато цікавіше в 10 класі, ніж у 8, коли логічне мислення не набуває ще своєї гостроти. І тоді все стає на свої місця, а компʼютер стає другом, а не замінником реального життя.



Вальдорфська школа

Проморолик про школу https://www.youtube.com/watch?v=UR1VV-7CsYo

Шкільний календар